RSS

‘(38)Rzekł do Niego Piłat: “Cóż to jest prawda?”‘ J18,38

21 Nov

Współczesne  Marie Magdaleny

“W pakistańskiej wiosce w imię “sprawiedliwości honorowej” rada plemienna zarządziła dokonanie zbiorowego gwałtu na 30-letniej Muchtar Mai.
Sądzono, że okryta hańbą i upokorzona na oczach całej wioski kobieta
popełni samobójstwo, jak nakazuje zwyczaj. Muchtar postanowiła walczyć
o swoje prawa. Jej historia poruszyła cały świat.”
http://religia.onet.pl/publicystyka,6/sprawa-muchtar-mai,50462,page2.html

Całkiem niedawno poprzez modlitwę /intencję mszalną/ pomogłam komuś i bardzo szybko poznałam potęgę złego. Może stwierdzenie, którego użyję zabrzmi zbyt pompatycznie, ale tak jest, że do końca życia będę dziękować Św. Bogu za to, że nie jestem księdzem egzorcystą!
To była też cenna lekcja dla mnie: Św. Bóg – Jezus pokazał mi, że potrafi być silniejszy od wszelkiego złego.
Teraz już wiem, że nawet jeśli fizycznie umrę, nawet z powodu tego, że ktoś zabije mnie,
to Św. Bóg – Jezus, nie potępi mnie, bo inna wina, gdy własna wina,
a inna wina, gdy ktoś lub coś czyni winnym lub świadomie bądź nie, uwikłuje w jakiekolwiek zło.

Święty Bóg każdego dnia ratuje mnie.

Madonna of the Magnificat ( )

Madonna of the Magnificat ( ) (Photo credit: Wikipedia)

Poznałam całkiem niedawno, gdy miałam jechać
w rodzinne strony, w odwiedziny.
Poszłam na dworzec, a tu jedno przejście chyba
w remoncie (w każdym razie przejście nie było możliwe) ,
przy innym stali “chłopcy z podwórka”.
Odwróciłam się i zobaczyłam na betonowej ścianie plakaty: ‘zaginął/poszukiwany’. –
Przypadek, nadinterpretacja znaku czy rzeczywiście miałam wtedy zginąć?
I czy ktoś wtedy zaginął, skoro nie ja?
I czy powinnam o tym pisać, bo może jeśli to zrobię, ponownie doświadczę na sobie potęgi złego,
zwłaszcza takiego wcielonego w anioła dobra, więc tym bardziej zgubnego, bo trudniejszego do rozeznania?

Po oceanie życia płynie moja łódź (…)
Jezu, ufam Tobie! –
– K.K. “Orifiell” https://orifieltrony.wordpress.com/

Magnificat anima mea Dominum”
http://www.youtube.com/watch?v=fEzkj8v0fhQ&feature=fvwrel

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One response to “‘(38)Rzekł do Niego Piłat: “Cóż to jest prawda?”‘ J18,38

  1. Immigration Solicitors in Romford

    April 30, 2013 at 6:09 am

    Hey there I am so delighted I found your web site, I really found
    you by mistake, while I was searching on Digg for
    something else, Nonetheless I am here now and would just like to say many thanks for a tremendous post
    and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don’t have time
    to browse it all at the minute but I have saved
    it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to
    read a great deal more, Please do keep up the superb jo.

     

Leave a Reply

 
